środa, 13 października 2010

Wakacyjnie

Notka będzie jednak wcześniej niż się spodziewałam. 

* * *  

Robiąc tą stylizację nie spodziewałam sie, że będe robiła bloga, więc jest ciut nie dobracowana.  Za to Was bardzo przepraszam i obiecuję, ze następne stylizacje będą dopięte na ostatni guzik. I tak brzydko zamalowałam :(

Dodałabym teraz do niej okulary i japonki lub sandałki.  
Legginsy sięgają mi do połowy łydek i są zakończone koronką.   

Bluzka- szafka mojej mamy ;d  
legginsy- gazeta "13"   

5 komentarzy:

  1. suuper..;d powodzenia.;* ja tez zaczynam.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe blogerki łączmy się! :)
    od dzisiaj będziesz przeze mnie obserwowana :)
    ps. mam podobną bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie fajna bluzka ! ja tez zaczynam, wiec nie obraze sie jesli jakos się bedziemy wspierac :P co ty na to? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog !! :D
    podoba mi się ! lubię go ; )


    dodaj do obserwowanych i napisz komentarz jeśli chcesz ;* ;)

    OdpowiedzUsuń